Details

Title Разработка плана увеличения продаж и повышения производительности труда ремонтно-реставрационного предприятия (на примере ИП «Маркосян М.Э.»): бакалаврская работа: 38.03.01
Creators Маркосян Михаил Эдуардович
Scientific adviser Демиденко Даниил Семенович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects увеличение объема продаж; производительность труда; ценообразование; мотивация; стимулирование; финансовый план; ремонтно-текстильное предприятие; the increase in sales; labour productivity; price formation; motivation; stimulation; financial plan; repair textile enterprise
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.01
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-3300
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35953
Record create date 1/27/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является анализ объемов продаж и производительности труда и разработка мероприятий, с помощью которых предприятие увеличит данные показатели. В исследовании использовались аналитические, математические методы, а также построение экономической модели. Результаты работы могут использоваться непосредственно на исследуемом предприятии, на предприятиях, занимающихся аналогичными видами деятельности, а также взяты за основу при составлении плана увеличения продаж и повышения производительности труда на любых других предприятиях.

The aim of work are an analysis of volumes of sales and lab our productivity and development of measures by means of that an enterprise will increase these indexes. Analytical, mathematical methods, and also construction of economic model, were used in research. Job performances can be used directly on the investigated enterprise, on enterprises, engaging in the analogical types of activity, and also taken for basis at drafting of plan of increase of sales and increase of the lab our productivity on any other enterprises. Theoretical bases of increase of sales and increase of the lab our productivity are examined in the first head. The order of pricing and methods of marketing advancement of commodity (advertisement, sales promotion, exhibitions and fairs, personal sale, public relation, prestige advertisement)are examined. As basic instruments allowing to promote the lab our productivity, the computer-aided manufacturing and reason of personnel is distinguished.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 206 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics