Details
Title | Интернет как средство международных маркетинговых коммуникаций вуза: магистерская диссертация: 42.04.01 |
---|---|
Creators | Казанкова Полина Александровна |
Scientific adviser | Алексанков Андрей Михайлович |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | Интернет ; маркетинговые коммуникации ; marketing communication |
LBC | 65.290с51я031 ; 74.484я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 42.04.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-374 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32126 |
Record create date | 8/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В дипломной работе на тему «Интернет как средство международных маркетинговых коммуникаций вуза» проводится исследование первичных источников информации о вузе в интернете на мировом рынке. На основе результатов исследования были разработаны практические рекомендации по продвижению вуза при помощи инструмента Google AdWords с бюджетом, полностью покрываемым грантовой программой для студентов Google Online Marketing Challenge (GOMC).
Master thesis on «Internet as a Tool for International marketing communication of higher education institution» conducted research of the primary sources of information about the university on the Internet in the global market. Practical recommendations for the promotion of the university have been developed on the basis of research results using Google AdWords tool to the budget, are fully covered by the grant program for the Google Online Marketing Challenge students (GOMC).
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 438
Last 30 days: 0