С 17 марта 2020 г. для образовательных ресурсов Электронной библиотеки СПбПУ установлен особый режим их использования

Details

Title: Интернет как средство международных маркетинговых коммуникаций вуза: магистерская диссертация: 42.04.01
Creators: Казанкова Полина Александровна
Scientific adviser: Алексанков Андрей Михайлович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Интернет; маркетинговые коммуникации; marketing communication
LBC: 65.290с51я031; 74.484я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.04.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-374
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В дипломной работе на тему «Интернет как средство международных маркетинговых коммуникаций вуза» проводится исследование первичных источников информации о вузе в интернете на мировом рынке. На основе результатов исследования были разработаны практические рекомендации по продвижению вуза при помощи инструмента Google AdWords с бюджетом, полностью покрываемым грантовой программой для студентов Google Online Marketing Challenge (GOMC).

Master thesis on «Internet as a Tool for International marketing communication of higher education institution» conducted research of the primary sources of information about the university on the Internet in the global market. Practical recommendations for the promotion of the university have been developed on the basis of research results using Google AdWords tool to the budget, are fully covered by the grant program for the Google Online Marketing Challenge students (GOMC).

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Document usage statistics

stat Document access count: 424
Last 30 days: 8
Detailed usage statistics