Details

Title Рекламная стратегия фирмы при выходе на международный рынок (на примере гостиничной сети Carlson Rezidor Hotel Group): магистерская диссертация: 42.04.01
Creators Киндинова Валерия Владиславовна
Scientific adviser Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects международный рынок ; маркетинг ; international market ; marketing
LBC 65.291.34я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 42.04.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-375
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32127
Record create date 8/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В работе рассмотрена проблема формирования рекламной стратегии при выходе на международный рынок. В работе рассмотрены основные стратегии выхода на рынки и выявлены их особенности. Также описаны основные каналы рекламной коммуникации компании при выходе на международный рынок. В работе определяются критерии оценки эффективности рекламной стратегии. Даны рекомендации по развитию рекламной деятельности компании.

The master thesis is devoted to the issue of formation of advertising strategy entering the international market. The master thesis discusses basic strategies to market and identified their features. Also it describes the main channels of advertising communication company entering the international market. The work establishes the criteria for evaluating the effectiveness of advertising strategy. Recommendations for the development of promotional activities of the company are created.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 503 
Last 30 days: 5

Detailed usage statistics