Details
Title | Рекламная стратегия фирмы при выходе на международный рынок (на примере гостиничной сети Carlson Rezidor Hotel Group): магистерская диссертация: 42.04.01 |
---|---|
Creators | Киндинова Валерия Владиславовна |
Scientific adviser | Тростинская Ирина Рафаиловна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | международный рынок ; маркетинг ; international market ; marketing |
LBC | 65.291.34я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 42.04.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-375 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32127 |
Record create date | 8/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В работе рассмотрена проблема формирования рекламной стратегии при выходе на международный рынок. В работе рассмотрены основные стратегии выхода на рынки и выявлены их особенности. Также описаны основные каналы рекламной коммуникации компании при выходе на международный рынок. В работе определяются критерии оценки эффективности рекламной стратегии. Даны рекомендации по развитию рекламной деятельности компании.
The master thesis is devoted to the issue of formation of advertising strategy entering the international market. The master thesis discusses basic strategies to market and identified their features. Also it describes the main channels of advertising communication company entering the international market. The work establishes the criteria for evaluating the effectiveness of advertising strategy. Recommendations for the development of promotional activities of the company are created.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 503
Last 30 days: 5