Details

Title Планирование рекламной кампании в Интернет (на примере ООО "ГОСТАВТО"): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Ахмедзянова Л.Р.
Scientific adviser Попов Евгений Олегович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects реклама ; планирование рекламной кампании ; технологии рекламы ; медиапланирование ; advertising ; advertising technology ; media planning
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-428
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32446
Record create date 8/29/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе проведен обзор рекламных носителей, рекламных технологий в Интернет. Рассмотрены этапы планирования рекламной кампании. Проанализированы технико-экономические показатели организации. Сделан выбор и обоснование интернет-рекламы для ООО "ГОСТАВТО" и проведена оценка экономической эффективности предложенных мероприятий.

The advertising media and technologies in the Internet were reviewed in this bachelor work. The planning stages of an advertising company was considered. The technical and economic indicators of the organization were analyzed. The choice and substantiation of online advertising for "GOSTAUTO" and assessment of the economic efficiency of the proposed measures was made.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 177 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics