Details

Title: Планирование рекламной кампании в Интернет (на примере ООО "ГОСТАВТО"): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Ахмедзянова Л.Р.
Scientific adviser: Попов Евгений Олегович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: реклама; планирование рекламной кампании; технологии рекламы; медиапланирование; advertising; advertising technology; media planning
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-428
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32446

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе проведен обзор рекламных носителей, рекламных технологий в Интернет. Рассмотрены этапы планирования рекламной кампании. Проанализированы технико-экономические показатели организации. Сделан выбор и обоснование интернет-рекламы для ООО "ГОСТАВТО" и проведена оценка экономической эффективности предложенных мероприятий.

The advertising media and technologies in the Internet were reviewed in this bachelor work. The planning stages of an advertising company was considered. The technical and economic indicators of the organization were analyzed. The choice and substantiation of online advertising for "GOSTAUTO" and assessment of the economic efficiency of the proposed measures was made.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 177
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics