Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Рассмотрены маркетинговые исследования методом "тайный покупатель" на рынке розничных товаров сегмента FMCG, причины использования данного метода и его возможные результаты, направления в исследованиях и сферы применения метода. Приведены теоретические материалы по методу "тайный покупатель". Проанализированы результаты исследования, предложены мероприятия по улучшению полученных в ходе исследования показателей и рассчитана эффективность предложенных изменений.
Considered by market research "secret shopper" in the market of retail goods FMCG segment, the reason for using this method and its possible outcomes, trends in research and application method. Theoretical materials based on a "secret shopper". The results of the study, proposed measures for the improvement obtained in the course of the study parameters and calculated the efficiency of the proposed changes.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 872
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |