Details

Title: Роль педагогических инноваций в личностно-профессиональном развитии молодых преподавателей высшей школы: магистерская диссертация: 45.04.02
Creators: Коротких Яна Игоревна
Scientific adviser: Баранова Татьяна Анатольевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2017
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: педагогические инновации; высшая школа; личностно-профессиональное развитие; молодые преподаватели
LBC: 74.489.88я031; 74.484.4я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 45.04.02
Speciality group (FGOS): 450000 - Языкознание и литературоведение
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v17-1200
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\37651

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная магистерская диссертация посвящена изучению влияния педагогических инноваций на личностное развитие и профессиональное становление молодых преподавателей высшей школы. В работе представлены теоретические основы профессионального развития, а также инновационной педагогической деятельности; в практической части описано экспериментальное исследование, направленное на выявление роли педагогических инноваций в личностно-профессиональном развитии молодых преподавателей высшей школы; представлена авторская анкета; результаты тестирования и анкетирования.

The master's thesis is devoted to the study of pedagogical innovations' influence on personal development and professional growth of young university teachers. It deals with theoretical basis of professional growth and of innovative educational work. The practical part includes the description of the experimental research aimed at determining the role of pedagogical innovations in personal and professional growth of young university teachers; the author's survey and testing results.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 980
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics