Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
The general purpose of this study was to find out the reason what are the market entry strategies of Iranian food companies into Russian Food market and which strategies will be beneficial to use for this market and compare these strategies with ROI of these companies. To do so, the sample was chosen for in-depth interview. To fulfill the requirements of this qualitative research, the interviews were analyzed and it became vivid that Iranian food companies prefer Exporting as their market entry strategy and the companies which uses direct export with full knowledge of the target market have the greater return of investment rate and further suggested some factors which improve these companies strategies such as travel and short-term residence in Russia, participation in food exhibition in Russia, using internet and advertising, and Pricing of the products.
Общая цель этого исследования состояла в том, чтобы выяснить причину того, какие стратегии входа на рынки иранских пищевых компаний на российский продовольственный рынок и какие стратегии будут выгодны для использования на этом рынке, и сравнить эти стратегии с рентабельностью этих компаний. Для этого выборка была выбрана для углубленного интервью. Чтобы выполнить требования этого качественного исследования, опросы были проанализированы, и стало очевидно, что иранские пищевые компании предпочитают экспорт в качестве своей стратегии входа на рынок, а компании, которые используют прямой экспорт с полным знанием целевого рынка, имеют большую отдачу от инвестиций и далее предлагаются некоторые факторы, которые улучшают эти стратегии компаний, такие как путешествие и краткосрочное проживание в России, участие в выставке продуктов питания в России, использование Интернета и рекламы, а также ценообразование на продукцию.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 88
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |