Details

Title: Формирование корпоративной культуры средствами PR-инструментов (на примере ООО «БОНА КАПОНА»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 Реклама и связи с общественностью ; образовательная программа 42.03.01_01 Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)
Creators: Мерзлякова Виктория Павловна
Scientific adviser: Поздеева Елена Геннадиевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-инструменты; формирование корпоративной культуры; корпоративные мероприятия; сеть ресторанов; PR-tools; the formation of corporate culture; corporate actions; the chain of restaurants
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-1452
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассмотрено понятие «корпоративная культура» и проанализированы PR-инструменты по формированию корпоративной культуры. Также обозначено понятие «корпоративная культура» и описаны особенности ее формирования. В работе дана характеристика ООО «Bona Capona», проведен SWOT-анализ и анкетирование сотрудников организации, описаны особенности деятельности сети итальянских ресторанов «Bona Capona». Автором разработан проект по формированию корпоративной культуры организации, а также проведена оценка эффективности проводимого мероприятия.

In this paper we consider the concept of "corporate culture" and analyzed PR-tools for the formation of corporate culture. Also, the concept of "corporate culture" and describes the features of its formation. In work the characteristic of LLC "Bona Capona", conducted a SWOT analysis and a questionnaire survey of employees of the organization, describes the features of the activities of the network of Italian restaurants "Bona Capona". The author has developed a project for the formation of corporate culture of the organization, as well as an assessment of the effectiveness of the measures taken.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 31
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics