Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрены специфика и основные PR-средства, применяемые в некоммерческих организациях. Дана общая характеристика Санкт-Петербургской Торгово-Промышленной Палаты. Проведен анализ текущей PR-деятельности организации, изложены рекомендации по ее усовершенствованию. Разработано специальное мероприятие по продвижению СПб ТПП в форме открытой пресс-конференции. Определены ключевые показатели экономической и коммуникативной эффективности.
In the given work the specificity and the main PR- tools used in non-profit organizations are considered. The total characteristic of the St. Petersburg chamber of Commerce and Industry is given. The analysis of the current PR-activities of the organization is lead, recommendations for its improvement are stated. A special event to promote St. Petersburg CCI in the form of an open press conference is developed. The key indicators of economic and communicative efficiency of the project are determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 50
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |