Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассматриваются проблемы предметно-языкового интегрированного обучения и моделирование на этой основе учебника как комплексной содержательно-процессуальной модели образовательного процессов неязыковом ВУЗе. Проводится анализ преподавания английского языка с использованием элементов предметно-языкового интегрированного обучения, известного как Content and Language Integrated Learning(CLIL). Разработан и апробирован в экспериментальном обучении тематический модуль, отражающий компоненты интегрированного обучения неязыковой дисциплине и профессионально ориентированному английскому языку.
This paper focuses on the problems of subject and language integrated learning and modeling on this basis of the textbook as a comprehensive content-procedural model of the learning process in a non-linguistic university. The analysis of the English language teaching using the components of Content and Language Integrated Learning (CLIL)is provided. A thematic module with the components of integrated learning of non-language discipline “Management” and professionally oriented English language for special purposes has been developed and tested in the experimental teaching.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 416
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |