Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Китай является одной из самых развитых стран с точки зрения использования Интернета. С начала 21-го века сетевые технологии являются одной из революционных отраслей с точки зрения развития. Развитие Интернета значительно снижает затраты на распространение информации и товаров. Это не только позволяет получить больше знаний или развлечений, но и создает условия для новой бизнес-модели. Китайский Интернет самостоятельно развивается уже давно, за это время мы были свидетелями развития некоторых малых предприятий в зрелые глобальные корпорации, но также стали свидетелями провала множества малых предприятий. Поэтому в данной работе анализируется именно малый и средний бизнес Китая. На основе анализа двух типичных случаев в настоящем работе изучается вопрос о том, что следует делать на всех этапах создания бизнеса в сфере электронной коммерции в Китае. На личном примере автора проверены подходы, методики и инструменты, полученные по результатам анализа. Далее резюмируются некоторые методы оценки предприятия self-медиа. Выводы, полученные в ходе исследования, могут послужить послужат хорошим ориентиром для развития новых индивидуальных предприятий или малых и средних предприятий в Китае, функционирующих онлайн.
China is a big internet country. Since the 21st century, network technology has been one of the revolutionary technologies invented by human beings. the development of network greatly reduces the cost of information dissemination. this cost reduction, not only allows you to gain more knowledge or entertainment, it opens up a new business model. China's network has been developing for more than ten years. we have witnessed the development of some small enterprises into mature enterprises, and also witnessed the failure of small enterprises. therefore, this paper analyses the case of small and medium-sized enterprises in China. Through the analysis of two typical cases, this paper studies what should be done in the e-commerce routes of small and medium-sized enterprises in Сhina. from the perspective of management and media to explore. And personally practice, record my experimental data and process, ideas and strategies to verify the method obtained from the case analysis. and summarizes some evaluation methods of enterprise self-media. This paper summarizes some methods and suggestions, which will be a good reference for the development of new individual enterprises or small and medium-sized enterprises in china through the internet.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- УТВЕРЖДАЮ
- Директор Высшей школы управления и бизнеса
- д.э.н., профессор
- ЗАДАНИЕ
- Задание принял к исполнению «___»_________2019г.
- INTRODUCTION
- 1 THE CONCEPT OF ELECTRONIC COMMERCE AND SMALL AND
- 1.1 What is electronic commerce
- 1.2 What is a small company
- 2 THE E-COMMERCE DEVELOPMENT IN CHINA
- 2.1 The E-commerce development in China
- 2.2 Major E-commerce Platforms in China
- 3 RESEARCH ON E-COMMERCE IN CHINA
- 3.1 Situation in China
- 3.2 China's Neighbours, the Situation in the Asia-
- 4 ANALYTICAL OF CASE
- 4.1 The Growth Model of E-commerce in Small and Me
- 4.1.1 PESTEL analysis of Han Du Clothing
- 4.1.2 Forecast and future development of Han Du Cl
- 4.2 The Growth Model of E-commerce in Small and Me
- 4.2.1 PESTEL analysis of Xiaoxiong Electric Applia
- 4.2.2 Forecast and future development of Xiaoxiong
- 4.1 The Growth Model of E-commerce in Small and Me
- 5 THE E-COMMERCE AND SELF-MEDIA EVALUATION INDICAT
- 5.1 Core Indicators of Electronic Commerce
- 5.1.1 Conversion rate
- 5.1.2 Repeat Purchase rate
- 5.1.3 Average single price
- 5.1.4 Number of active users and others
- 5.2 Main performance indicators, marketing
- 5.2.1 Production indicators
- 5.2.2 Sales (Conversion Rate) Indicators
- 5.2.3 Customer value indicators
- 5.2.4 Marketing activities indicators
- 5.3 Evaluation Index of Self-media
- 5.3.1 Construction of Evaluation Index System
- 5.3.2 Brand power
- 5.3.3 Effect
- 5.3.4 Interaction power
- 5.4 Trend Forecast of E-commerce and self-media
- 5.1 Core Indicators of Electronic Commerce
- 6 MY SELF-MEDIA PRACTICE
- 6.1 Platform Introduction
- 6.2 Work mode and work results
- 6.3 Data analysis and evaluation
- 6.4 Future platform development
- 6.5 Future business model
- CONCLUSION
- REFERENCE LIST
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |