Details

Title Планирование рекламной кампании для ветеринарной клиники (на примере ООО "Ветеринарный Госпиталь"): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators Якушева Элина Александровна
Scientific adviser Сафонова Анна Сергеевна
Other creators Кобичева Александра Максимовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects рекламная кампания; ветеринарная клиника; узнаваемость бренда; спонсорство; корпоративная социальная ответственность; advertising campaign; veterinary clinic; learning brand; sponsorship; corporate social responsibility
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2200
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\1848
Record create date 9/11/2019

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной работе изложена специфика планирования и проведения рекламной кампании на примере ветеринарной клиники. Даны общие понятия и виды рекламных кампаний. Дана характеристика деятельности предприятия. Проведён анализ рынка ветеринарных услуг. Рассмотрены конкуренты предприятия. Разработана конкретная рекламная кампания на примере выбранной ветеринарной клиники.

In the given work the specifics of planning and conducting an advertising campaign on the example of a veterinary clinic are stated. The general concepts and types of advertising campaigns are given. The characteristic of the enterprise activity is given. An analysis of the market of veterinary services is given. Competitors of the enterprise are considered. A specific advertising campaign on the example of the selected veterinary clinic is developed.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 63 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics