Details

Title: Планирование рекламной кампании для ветеринарной клиники (на примере ООО "Ветеринарный Госпиталь"): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Якушева Элина Александровна
Scientific adviser: Сафонова Анна Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рекламная кампания; ветеринарная клиника; узнаваемость бренда; спонсорство; корпоративная социальная ответственность; advertising campaign; veterinary clinic; learning brand; sponsorship; corporate social responsibility
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2200
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1848

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложена специфика планирования и проведения рекламной кампании на примере ветеринарной клиники. Даны общие понятия и виды рекламных кампаний. Дана характеристика деятельности предприятия. Проведён анализ рынка ветеринарных услуг. Рассмотрены конкуренты предприятия. Разработана конкретная рекламная кампания на примере выбранной ветеринарной клиники.

In the given work the specifics of planning and conducting an advertising campaign on the example of a veterinary clinic are stated. The general concepts and types of advertising campaigns are given. The characteristic of the enterprise activity is given. An analysis of the market of veterinary services is given. Competitors of the enterprise are considered. A specific advertising campaign on the example of the selected veterinary clinic is developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 58
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics