Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложены этапы создания фирменного стиля и его продвижения. Даны общие понятия фирменного стиля и его основных элементов. Проведен анализ компании и ее конкурентов, проанализированы существующие способы продвижения и создания фирменного стиля, определена целевая аудитория. Разработаны элементы фирменного стиля и рекомендации по его продвижению. Проведен опрос сотрудников компании с целью оценки эффективности работы.
In the given work the essence of the steps to create a corporate identity and its promotion. Given the general concepts of corporate identity and its main elements. The analysis of the company and its competitors was carried out, the existing ways of promoting and creating corporate identity were analyzed, the target audience was determined. Developed corporate identity elements and recommendations for its promotion. A survey of employees in order to assess the effectiveness of the work.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 87
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |