Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «Петербургские Апартаменты». Целью выпускной квалификационной работы является совершенствование системы продвижения предприятия индустрии гостеприимства. На основе анализа маркетинговой среды предприятия были выделены основные проблемы апарт-отеля «Петербургские Апартаменты». Были разработаны меры по привлечению потенциальных клиентов компании и выявлено, что основными средствами продвижения, необходимыми для повышения эффективности деятельности компании, являются внедрение автоматизированной системы управления, реализация рекламных и PR-мероприятий и общественная активность компании. Сделан прогноз выручки и затрат от реализации мер по совершенствованию системы продвижения предприятия индустрии гостеприимства. Рассчитаны чистая приведенная стоимость проекта, проведен анализ эффективности предлагаемых мероприятий. Реализация мер по совершенствованию системы продвижения приведет к увеличению потока клиентов и повышению чистой прибыли компании.
The object of the study is LLC "Petersburg Apartments". The purpose of the final qualification work is to improve the system of promotion of the hospitality industry. Based on the analysis of the marketing environment of the enterprise, the main problems of the apart-hotel "Petersburg Apartments" were identified. Measures were developed to attract potential customers of the company and it was revealed that the main means of promotion necessary to improve the efficiency of the company are the introduction of an automated management system, the implementation of advertising and PR-events and public activity of the company. The forecast of revenue and costs from the implementation of measures to improve the system of promotion of the hospitality industry. The net present value of the project is calculated, the analysis of the effectiveness of the proposed measures is carried out. The implementation of measures to improve the promotion system will increase the flow of customers and increase the net profit of the company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 94
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |