Details

Title: Формирование стратегии коммерческой деятельности предприятия торговли: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.06 - Торговое дело ; 38.03.06_01 - Организация и управление бизнесом в сфере торговли
Creators: Чжен Арина Андреевна
Scientific adviser: Капустина Ирина Васильевна
Other creators: Куприянова Мария Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: стратегия коммерческой деятельности; спорт; спортивное питание; протеин; жиросжигатели; гейнеры; конкуренция; рекламные мероприятия; strategy; commercial activities; sports; sports nutrition; protein; fat burners; weight gainers; competition; promotional activities
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.03.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2434
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью выпускной квалификационной работы являлось формирование стратегии коммерческой деятельности на предприятии торговли. В работе были рассмотрены ряд мер, с помощью которых можно было бы повысить уровень продаж, тем самым увеличить годовую прибыль. Был произведен маркетинговый и конкурентный анализ. Так же, была произведена оценка экономического состояния торговой организации, оценка закупочной деятельности, характеристика сбытовой деятельности, комплекс мероприятий по реализации стратегии коммерческой деятельности, оценка эффективности предлагаемых предприятий.

The purpose of the final qualifying work is the formation of the strategy of commercial activity in the trade enterprise. The work considered a number of measures by which it would be possible to increase the level of sales, thereby increasing the annual profit. Marketing and competitive analysis was performed. Also, an assessment of the economic condition of the trade organization, evaluation of procurement activities, characteristics of sales activities, a set of measures to implement the strategy of commercial activities, evaluation of the effectiveness of the proposed enterprises was made.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 43
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics