Details

Title: Разработка коммуникационной кампании по управлению бренд-имиджем торговой марки «220 Вольт» (ООО «ТОРГОВЫЙ ДОМ СЕВЕРО-ЗАПАДНЫЙ»): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Кориков Даниил Анатольевич
Scientific adviser: Попов Дмитрий Геннадьевич
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: бренд-имидж; коммуникационная кампания; ситуационный анализ; инструменты коммуникационной кампании; методы влияния на бренд-имидж; оценка эффективности кампании; brand-image; communicational campaign; situational analysis; instruments of communicational campaign; brand-image influence methods; campaign efficiency mark
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Приложение; Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2586
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1823

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассмотрено понятие бренд-имиджа и разработан подробный метод подготовки коммуникационной кампании, направленной на управление бренд-имиджем. В практической части работы создана креативная концепция коммуникационной кампании по управлению бренд-имиджем магазина электроинструмента «220 Вольт», составлен медиаплан и выбраны наиболее эффективные методы оценки эффективности проведенной кампании.

In the given work the concept of brand image is considered and a detailed method for preparing a communication campaign aimed at managing a brand image is developed. In the practical part of the work, a creative concept of a communication campaign for managing the brand image of a «220 Вольт» power tool shop was created, a media plan was drawn up and the most effective methods for evaluating the effectiveness of the campaign were selected.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • РЕФЕРАТ
  • На 78 с., 2 рисунка, 5 таблиц, 12 приложений
  • 1. Бове К., Аренс У. Современная реклама. — М.: ИД «Довгань», 1995.
  • 2. Быков И. Технологии брендинга / СПб, факультет журналистики СПбГУ, 2009. - 70 с.
  • 5. Голубков Е.П. Ещё раз о понятии "бренд"// Маркетинг в России и за рубежом. — 2006. — №2. — С. 4-15.
  • 17. Шульц Д., Барнс Б. Стратегические бренд-коммуникации. – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2003. – С. 84.
  • 20. Bullmore, J. (1984) The Brand and Its Image Revisited. International Journal of Advertising, 3, 235-238.
  • 21. Dichter, E. (1985) What’s in an Image. Journal of Consumer Marketing, 2, 75-81.
  • 23. Gardner, B.B. and Levy, S.J. (1955) The Product and the Brand. Harvard Business Review, March-April, 33-39.
  • 24. Jacoby J., Chestnut R.W. Brand Loyalty: Measurement and Management. New York: Wiley, 1979.
  • 26. Martineau, P. (1957) Motivation in Advertising. Journal of Marketing Research, February, 35-40.
  • 27. Newman, S.L. (1985) Facies Interpretations and Lateral Relationships of the Blackhawk Formation and Mancos Shale, East-Central Utah. Rocky Mountain Section SEPM, 10, 60-69.
  • 28. Noth, W. (1988) The Language of Commodities Groundwork for a Semiotics of Consumer Goods. International Journal of Research in Marketing, 4, 173-186.
  • 30. Sommers, M.S. (1964) Product Symbolism and the Perception of Social Strata. Proceedings of the American Marketing Association, Chicago.

Usage statistics

stat Access count: 97
Last 30 days: 3
Detailed usage statistics