Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка иллюстративного шейдера для достижения уникального стиля рендеринга проекта «Project GRACE», главной особенностью которого, является эффект рисованной анимации. В первой части представлен краткий обзор игрового движка Unity, особенности работы с шейдерами внутри движка, на основе концепт-артов художников проекта, выделены ключевые особенности визуального стиля и установлены требования к реализации, рассмотрены аналоги на Asset Store. «Общая концепция» посвящена базовым принципам работы со светом в компьютерной графике, а также идеям на которых будет строится процесс разработки. В третьей части рассмотрена реализация. Затем будет проведен анализ полученных результатов, и, наконец, в «Заключении» будут подведены итоги.
The goal of this graduate work is a development of illustrative shader for achieve the unique rendering style of «Project GRACE» which main feature is an effect of hand-drawn animation. The first part presents a brief overview of Unity game engine, features of shaders in the engine, key features of graphics style was defined based on project concept arts, development requirements, and the overview of similar solutions in Asset Store. «Base concept» is devoted to a basic principles of work with lights in CG and main concepts of shader’s development process which represented in the next part. Analyze of result represents in part four, and finally, after that the results of the work will be summarized in conclusion.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 50
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |