Details

Title: Оценка эффективности рекламной кампании предприятия в сфере строительства: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 Менеджмент ; образовательная программа 38.03.02_03 Менеджмент в строительстве
Creators: Румянцев Даниил Максимович
Scientific adviser: Артёменко Евгений Сергеевич
Other creators: Алексеева Наталья Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рекламная кампания; оценка эффективности; интернет-реклама; рекомендации по улучшению; эффективность улучшений; инструменты рекламы; анализ предприятия; advertising campaign; efficiency evaluation; internet advertising; improvement recommendations; efficiency improvements; advertising instruments; analysis of the enterpris
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Приложение; Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-3150
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\5930

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является ООО «Бонава Санкт-Петербург» и торговая марка «Bonava». Предметом исследования является рекламная кампания предприятия. Цель исследования – улучшение рекламной кампании пред-приятия путем внедрения современных инструментов и методов в данной сфере. В исследовании был проведен экономический анализ предприятия, рекламной кампании организации. Была рассчитана и проанализирована эффективность данной кампании. Исходя из этого бы-ли выдвинуты предложения и рекомендации по ее улучшению. Заключительной задачей являлся расчет показателей эффективности улучшений. Предприятие работает в сфере строительства на рынке Санкт-Петербурга. Основная деятельность предприятия – жилая недвижимость. Данный рынок характеризуется сильной конкуренцией и успешное и эффективное использование рекламы на данном рынке необходимо.

The object of the research is the company Bonava St. Petersburg LLC and the trademark “Bonava”. The subject of the research is the advertising campaign of the enterprise. The purpose of the study is to improve the advertising campaign of the enterprise through the introduction of modern tools and methods in this field. The study was carried out economic analysis of the enterprise, the advertising campaign of the organization. The effectiveness of this cam-paign was calculated and analyzed. Proceeding from this, suggestions and recommendations for its improvement were put forward. The next task was to calculate the performance indicators of improvements. The company works in the field of construction in the market of St. Petersburg. The main activity of the company is residential real estate. This market is characterized by strong competition and the successful and effective use of advertising in this market is necessary.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 15
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics