Details

Title Разработка плана продвижения для художественной галереи "Au Pont Rouge Gallery": выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 Менеджмент ; образовательная программа 38.03.02_08 Маркетинг
Creators Бердникович Анна Сергеевна
Scientific adviser Климин Анастасий Игоревич
Other creators Трыков Алексей Валерьевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects маркетинг ; маркетинг в культурной сфере ; методы продвижения ; продвижение в культурной сфере ; событийный маркетинг ; комплекс маркетинга ; эффективность проекта ; marketing ; marketing in the cultural area ; promotional methods ; promotion in the cultural area ; event marketing ; complex marketing ; project efficiency
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
Links Отзыв руководителя ; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-3500
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\5902
Record create date 3/18/2020

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования выступает художественная галерея «Au Pont Rouge Gallery». Целью выпускной квалификационной работы является разработка плана по продвижению для художественной галереи «Au Pont Rouge Gallery». В ходе работы был проведен анализ маркетинговой деятельности в культурной сфере, методы продвижение в культурной сфере, проанализирована маркетинговая деятельность художественной галереи, на основе этих данных мною был разработан план по продвижению на 12 месяцев.

The object of the research is the art gallery "Au Pont Rouge Gallery". The purpose of the qualifying work is to develop a promotion plan for the art gallery "Au Pont Rouge Gallery". In the course of the work, an analysis of marketing activities in the cultural sphere, methods of promotion in the cultural sphere was carried out, the marketing activities of the art gallery were analyzed, and based on these data, and I developed a 12 months promotion plan.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 147 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics