Details

Title: Кастомизация реферальной программы для ООО "Филип Моррис Сейлз энд Маркетинг": выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 Менеджмент ; образовательная программа 38.03.02_08 Маркетинг
Creators: Коровичева Евгения Максимовна
Scientific adviser: Тихонов Дмитрий Владимирович
Other creators: Трыков Алексей Валерьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: тенденции на рынке; бренд; конкуренты; разработка реферальной программы; касмомизация реферальной программы; trends in the market; brands; competitors; development of the referal program; casmomization of the referal program
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-3749
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования выпускной квалификационной работы является ООО «Филип Моррис Сейлз энд маркетинг». Целью выпускной квалификационной работы является кастомизация реферальной программы для ООО «Филип Моррис Сейлз энд маркетинг». В ходе работы были использованы данные компании ООО «Филип Моррис Сейлз энд маркетинг». В результате проделанной работы были получены теоретические знания о разработке и создание реферальных программ, произведен технико-экономический анализ компании, выявлены основные тенденции на рынке, исследована уже существующая реферальная программа компании ООО «Филип Моррис Сейлз энд маркетинг», произведена кастомизация реферальной программы амбассадоров.

The object of study of the final qualifying work is Philip Morris Sales and Marketing LLC. The purpose of the final qualifying work is the customization of the referral program for Philip Morris Sales and Marketing LLC. In the course of work were used data company Philip Morris Sales and Marketing LLC. As a result of the work done, theoretical knowledge about the development and creation of referral programs was obtained, a technical and economic analysis of the company was carried out, the main trends in the market were revealed, the existing referral program of the company Philip Morris Sales and Marketing LLC was investigated, the referral program of ambassadors was customized.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics