Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «Прогресс». Целью выпускной квалификационной работы является анализ системы менеджмента качества предприятия ООО «Прогресс», сравнение с конкурентным производством, внедрение организационных мероприятий для улучшения качества работы структурных отделов. Первый раздел посвящен теоретическим основам понятия конкуренции, раскрывает его генезис, рассматривает иерархию конкурентоспособности, освещает нормативную базу в области управления персоналом с помощью СМК, раскрывает понятие текучести в разрезе различных предприятий. Во втором разделе излагается характеристика предприятия ООО «Прогресс», его организационная структура, детальное рассмотрение каждого отдела и выявление в них проблем качества через количественные показатели. Также рассматривается конкурентное производство, ООО «Айрепейр», показывается реалистичная ситуация на рынке услуг в сфере сервиса, рассматриваются и сравниваются количественные показатели. Третий раздел посвящен внедрению организационных мероприятий по улучшению качества работы отделов на основе системы менеджмента качества. Используя статистику об изменении количественных показателей сравниваются два конкурентных производства сферы услуг.
The object of the study is LLC "Progress". The purpose of the final qualifying work is the analysis of the quality management system of the enterprise Progress LLC, a comparison with competitive production, the introduction of organizational measures to improve the quality of work of structural departments. The first section is devoted to the theoretical foundations of the concept of competition, reveals its genesis, examines the hierarchy of competitiveness, covers the regulatory framework in the field of personnel management with the help of the QMS, reveals the concept of turnover in the context of various enterprises. The second section describes the characteristics of the company Progress LTD, its organizational structure, a detailed review of each department and the identification of quality problems in them through quantitative indicators. A competitive production, Irepeyr LTD, is also considered, a realistic situation on the service market in the service sector is shown, and quantitative indicators are reviewed and compared. The third section is devoted to the implementation of organizational measures to improve the quality of work of departments based on the quality management system. Using statistics on the change in quantitative indicators, two competitive pro-duction services are compared.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |