Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является мини-отель «Далиси». Цель работы анализ деятельности гостиничного предприятия для разработки мероприятий по продвижению дополнительных услуг в мини-гостинице «Далиси». На основе анализа рынка индустрии гостеприимства Санкт-Петербурга были выделены основные конкуренты мини-отеля «Далиси». Были разработаны меры для привлечения максимально большого числа постоянных и потенциальных гостей за счет развития дополнительных услуг и выявлено, что основными конкурентными факторами, требующими улучшения, являются проживание с животными, повышение безопасности личных и ценных вещей в номерах, оплата услуг мини-гостиницы через официальный сайт посредством банковской карты, введение в штат должности маркетолога. Сделан прогноз выручки и затрат от реализации мер по повышению конкурентоспособности мини-отеля «Далиси». Рассчитана чистая прибыль на основании прогнозируемой нормы выручки. Определено, что реализация мер по расширению ассортимента дополнительных услуг, качеству их предоставления и улучшению продвижения приведет к повышению чистой прибыли малого предприятия гостиничного сектора.
The object of the study is a mini-hotel "Dalisi". The purpose of the work is to analyze the activities of the hotel enterprise for the development of measures to promote additional services in the mini-hotel "Dalisi". Based on the analysis of the market of the hospitality industry of St. Petersburg, the main competitors of the mini-hotel "Dalisi"were identified. Measures were developed to attract the largest possible number of regular and potential guests through the development of additional services and it was revealed that the main competitive factors requiring improvement are accommodation with animals, improving the safety of personal and valuable things in the rooms, payment for mini-hotel services through the official website by credit card, the introduction of a marketing The forecast of revenue and costs from the implementation of measures to improve the competitiveness of the mini-hotel "Dalisi". The net profit is calculated on the basis of the projected rate of revenue. It is determined that the implementation of measures to expand the range of additional services, the quality of their provision and improvement of promotion will lead to an increase in the net profit of a small enterprise in the hotel sector.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 74
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |