Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования выпускной квалификационной работы является процесс создания и развития бренда. Предмет исследования — брендинг сети ресторанов быстрого питания «Теремок». Целью работы является определение роли брендинга в компании и выявление путей повышения его результативности на примере сети ресторанов быстрого питания «Теремок» (ООО «Теремок-Русские Блины»). Для достижения данной цели были изучены сущность брендинга, основные подходы оценки его эффективности, а также инструменты по продвижению бренда на рынке. Был проведён анализ, в ходе которого была рассмотрена деятельность компании «Теремок», были определены уровень финансовой устойчивости и концепция брендинга. Также была выявлена эффективность брендинга «Теремок» относительно конкурентов. Были разработаны рекомендации для повышения эффективности брендинга с учётом полученных результатов. Доказана их экономическая обоснованность. Сформулированные рекомендации применимы на практике.
The object of the study of the final qualifying work is the process of creating and developing the brand. Subject of research — branding of fast food chain «Teremok». The aim of the work is to determine the role of branding in the com¬pany and identify ways to improve its performance on the example of a network of fast food restaurants «Teremok» (LLC «Teremok-Russkie blini»). To achieve this goal, we studied the essence of branding, the main approaches to assessing its effectiveness, as well as tools to promote the brand on the market. The analysis was conducted, during which the activities of the company «Teremok» were considered, the level of financial stability and the concept of branding were determined. Also, the efficiency of branding «Teremok» relative to competitors was revealed. Recommendations were developed to improve the effectiveness of branding based on the results. Their economic validity is proved. The recommendations are applicable in practice.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 114
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |