Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
На 67 с., 10 рисунков, 11 таблиц, 4 приложения. В данной работе изложена сущность подхода к выявлению основных критериев, оказывающих влияние на принятие решения о покупке в сфере электронных товаров. Построена детальная и очень подробная модель принятия решения о покупке и совершения покупки на рынке. Проведено интервьюирование постоянных покупателей. Проведено онлайн-анкетирование респондентов и выявлены параметры выбора электронных товаров по степени важности, а также критерии выбора магазинов электронных товаров.
67 pages, 10 pictures, 11 tables, 4 applications. In the given work out the essence of the approach to identifying the main criteria that influence the purchasing decisions in the field of electronic goods. Detailed and very detailed model of decision making about buying and making purchases on the market. Interviewing regular customers. An online survey of respondents was conducted and parameters for the selection of electronic products were identified.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 59
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |