Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является туристическая компания ООО «Лайтур». Целью выпускной квалификационной работы является разработка стратегии ее развития и продвижения. Основные задачи, выполняемые в ходе написания ВКР, заключались в изучении теоретических основ и методов стратегии развития предприятия, анализ текущего состояния компании, ее конкурентоспособности, анализа рынка туристических услуг, разработка стратегии развития и продвижения компании. На основе анализа рынка туристических компаний были выделены основные инструменты продвижения предприятия среди потребителей; были разработаны меры для привлечения новых покупателей и выявлено, что основными конкурентными факторами, требующими постоянного внимания, являются ассортимент услуг, уровень цен и высоко квалификационные CRM менеджеры.
The Object of study is LLC “Litur”. The purpose of the final qualifying work is to develop a strategy for its development and promotion. The main tasks performed during the writing of the WRC were to study the theoretical foundations and methods of the development strategy, analyze the current state of the company, its competitiveness, analyze the tourist services market, the development of strategies for its development and promotion. On the basis of the analysis of the market of travel companies, the main instruments of enterprise promotion among consumers were identified; measures were developed to attract new customers and it was revealed that the main competitive factors requiring constant attention are the range of services, price level and highly qualified CRM managers.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 55
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |