Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является воронка принятия решения на рынке образовательных услуг. Цель данной работы – формирование воронки принятия решения и подбор инструментов комплекса маркетинговых коммуникаций, удовлетворяющих потребности каждого этапа воронки. В данной работы будет рассмотрена специфика рынка образовательных услуг и его потребителей, путь потенциального потребителя до момента приобретения услуги. Кроме того, будет проведен анализ использования маркетинговых коммуникаций ФГАОУ ВО «СПбПУ».
The object of research is the decision-making funnel in the market of educational services. The goal of this work is the formation of a decision funnel and the selection of marketing communications tools that satisfy the needs of each stage of the funnel. In this work, we will consider the specifics of the educational services market and its consumers, the path of a potential consumer to the moment of purchasing a service. In addition, an analysis of the use of Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University marketing communications will be given.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 40
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |