Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрено формирование потребительских предпочтений телевизионных программ: выявлена роль рекламы и PR в телеиндустрии, рассмотрены телепередачи, как канал продвижения товаров, услуг и образов жизни, изучены целевые аудитории телепроектов, выявлены оптимальные рекламные и PR-инструменты продвижения телепередач, разработаны рекомендации по внедрению product placement, разработаны рекомендации по формированию потребительских предпочтений целевой аудитории телепроекта «ПроСТО Кухня» при помощи SMM-продвижения.
In the given work the essence the formation of consumer preferences of television programs is stated. The role of advertising and PR in the television industry is identified. TV shows are considered as channels for the promotion of goods, services and lifestyles. The target audience of television projects are investigated. Optimal advertising and PR-tools of promoting TV projects are identified. Recommendations of increasing the efficiency of using. product placement are developed. Recommendations of the formation of consumer preferences of the target audience of the TV project «ProSTO Kuhnya» with the help of SMM are developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 37
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |