Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрены понятие, сущность, специфика и этапы разработки коммуникационной стратегии, а также фирменный стиль как основа коммуникационной стратегии. Проведен анализ внешней и внутренней среды организации ООО «Эверест». Разработана коммуникационная стратегия с учётом включения мероприятий по повышению узнаваемости фирменного стиля ООО «Эверест». Также разработаны элементы фирменного стиля и выявлены критерии оценки коммуникативной и экономической эффективности его создания и использования в деятельности такси «Персональное авто».
This paper considers the concept, essence, specificity and stages of developing a communication strategy, as well as corporate identity as the basis of a communication strategy. The analysis of the external and internal environment of the organization “Everest”. A communication strategy was developed taking into account the inclusion of measures to increase the recognition of the corporate identity of Everest. Elements of corporate identity were also developed and criteria for assessing the communicative and economic efficiency of its creation and use in the activities of the Personal Auto taxi were identified.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 16
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |