Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе были раскрыты аспекты коммуникационного продвижения коммерческой организации, а именно сущность определения и его составляющие. Также были рассмотрены сущность и содержание коммуникационного продвижения, раскрыты особенности и отличия. Были изучены инструменты коммуникационного продвижения организации всоциальных сетях, проанализированы методы. Разобрано понятие SMM- продвижения, проанализированы его методы в социальной сети «Instagram». Дана общая характеристика организации ИП Завьялов С.В. «Надежда для одежды», проведен ситуационный анализ коммуникационной деятельности организации в социальных медиа. Проведен конкурентный анализ экономической и коммуникационной составляющих. Была разработана концепция коммуникационного продвижения коммерческой организации в условиях кризиса и успешно проведена. Произведена оценка эффективности коммуникационного продвижения.
In this paper, the aspects of communication promotion of a commercial organization, namely, the essence of the definition and its components, were revealed. The essence and content of communication promotion were also considered, and 2 3 thefeatures and differences were revealed. There were studied the tools of communication promotion of the organization in social networks, analyzed the methods. The concept of SMM promotion is analyzed, and its methods in the social network "Instagram" are analyzed. The General characteristic of the organization of IP Zavyalov S.V. is given. "Hope for clothes", a situational analysis of the organization's communication activities in social media was conducted. A competitive analysis of the economic and communication components is carried out. The concept of communication promotion of a commercial organization in a crisis was developed and successfully implemented. The effectiveness of communication promotion is evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 52
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |