Details

Title Стратегия корпоративных коммуникаций в индустрии красоты (на примере ИП Украдыженко С.И.): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Рассыхаева Елизавета Петровна
Scientific adviser Поздеева Елена Геннадиевна
Other creators Кобичева Александра Максимовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2020
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects стратегия корпоративных коммуникаций ; система корпоративных коммуникаций ; PR - кампания ; корпоративная культура ; эффективное управление ресурсами ; человеческий капитал ; corporate communication strategy ; corporate communication system ; PR - campaign ; corporate culture ; efficient resource management ; human capital
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links Отзыв руководителя ; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1262
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\9357
Record create date 9/17/2020

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной работе изложена сущность подхода к созданию эффективной стратегии корпоративных коммуникаций в индустрии красоты. Даны общие понятия и проведен анализ деятельности и стратегии корпоративных коммуникаций на базе ИП Украдыженко С.И., также именуемом Beauty Today. Изучена имеющаяся коммуникативная политика. Разработана новая PR - компания, направленная на внутрикорпоративную политику ИП Украдыженко С.И. Задачи, которые решались в ходе исследования:- Рассмотрение понятий и подходов к определению стратегических корпоративных коммуникаций;- Анализ основные виды корпоративных коммуникаций;- Обзор корпоративных коммуникаций в типичной организации индустрии красоты;- Разработка новой PR - кампании для совершенствования корпоративных коммуникаций в ИП Украдыженко С.И.В результате была проанализирована корпоративная политика в ИП Украдыженко С.И., определены показатели коммуникативной эффективности и разработана PR - кампанию для совершенствования корпоративных коммуникаций в ИП Украдыженко С.И. На основании проведенного исследования были изложены выводы и рекомендации.

This work outlines the essence of the approach to creating an effective corporate communications strategy in the beauty industry. General concepts are given and an analysis of the activity and strategy of corporate communications based on IP Ukradyzhenko S.I., also called Beauty Today, is carried out. The existing communication policy is studied. A new PR-company was developed, aimed at the internal corporate policy of S.I.Tasks that were solved during the research:- Consideration of concepts and approaches to the definition of strategic corporate communications; Analysis of the main types of corporate communications;- Overview of corporate communications in a typical organization of the beauty industry;- Development of a new PR - campaign for improving corporate communications in IE S.Ukradyzhenko As a result, corporate policy was analyzed in the individual entrepreneur S.I. Ukradyzhenko, the indicators of сommunicative efficiency were determined and a PR campaign was developed to improve corporate communications in the individual entrepreneur S.I. Based on the study, conclusions and recommendations were presented.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 17 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics