Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена сущность подхода к созданию эффективной стратегии корпоративных коммуникаций в индустрии красоты. Даны общие понятия и проведен анализ деятельности и стратегии корпоративных коммуникаций на базе ИП Украдыженко С.И., также именуемом Beauty Today. Изучена имеющаяся коммуникативная политика. Разработана новая PR - компания, направленная на внутрикорпоративную политику ИП Украдыженко С.И. Задачи, которые решались в ходе исследования:- Рассмотрение понятий и подходов к определению стратегических корпоративных коммуникаций;- Анализ основные виды корпоративных коммуникаций;- Обзор корпоративных коммуникаций в типичной организации индустрии красоты;- Разработка новой PR - кампании для совершенствования корпоративных коммуникаций в ИП Украдыженко С.И.В результате была проанализирована корпоративная политика в ИП Украдыженко С.И., определены показатели коммуникативной эффективности и разработана PR - кампанию для совершенствования корпоративных коммуникаций в ИП Украдыженко С.И. На основании проведенного исследования были изложены выводы и рекомендации.
This work outlines the essence of the approach to creating an effective corporate communications strategy in the beauty industry. General concepts are given and an analysis of the activity and strategy of corporate communications based on IP Ukradyzhenko S.I., also called Beauty Today, is carried out. The existing communication policy is studied. A new PR-company was developed, aimed at the internal corporate policy of S.I.Tasks that were solved during the research:- Consideration of concepts and approaches to the definition of strategic corporate communications; Analysis of the main types of corporate communications;- Overview of corporate communications in a typical organization of the beauty industry;- Development of a new PR - campaign for improving corporate communications in IE S.Ukradyzhenko As a result, corporate policy was analyzed in the individual entrepreneur S.I. Ukradyzhenko, the indicators of сommunicative efficiency were determined and a PR campaign was developed to improve corporate communications in the individual entrepreneur S.I. Based on the study, conclusions and recommendations were presented.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 16
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |