Details

Title Коммуникационная кампания студенческого стартапа (на примере студенческого проекта СПбПУ ВШ МОП «Global Friendship»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators Дедухова Елизавета Владимировна
Scientific adviser Арканникова Марина Сергеевна
Other creators Кобичева Александра Максимовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2020
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects коммуникационная кампания; некоммерческая деятельность; студенческий проект; эффективность коммуникационной кампании; communication campaign; non-commercial activity; student project; efficiency of the communication campaign
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1289
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\6653
Record create date 7/10/2020

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена разработке коммуникационной кампании для молодежной некоммерческой организации на примере студенческого проекта СПбПУ ВШ МОП «Global Friendship».Задачи, которые решались в ходе исследования:1.Изучение сущности коммуникационных кампаний; 2.Определение особенности коммуникационных кампаний для некоммерческих организаций; 3. Рассмотрение способов оценки эффективности коммуникационных кампаний некоммерческих организаций; 4.Выявление общей характеристики студенческого проекта Global Friendship; 5.Разработка коммуникационной кампании для студенческого проекта Global Friendship; 6.Оценка предложенных методов продвижения и дать рекомендации для дальнейшей коммуникационной деятельности проекта. В результате исследования был разработан детальный план проведения коммуникационной кампании для студенческого проекта Global Friendship, а также даны рекомендации по улучшению коммуникационной деятельности проекта.

This work is devoted to the development of a communication campaign for a youth non-profit organization using the example of the student project SPbPU HS IEP “Global Friendship”. The research set the following goals:1. The study of the essence of communication campaigns; 2. Determination of the features of communication campaigns for non-profit organizations; 3. Consideration of ways to assess the effectiveness of communication campaigns of non-profit organizations; 4. Identification of the general characteristics of the student project Global Friendship; 5. Development of a communication campaign for the student project Global Friendship; 6. Evaluation of the proposed methods of promotion and give recommendations for further communication activities of the project. As a result of the study, a detailed plan for the communication campaign for the student project Global Friendship was developed, as well as recommendations for improving the communication activities of the project.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 43 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics