Details

Title: Коммуникационная кампания студенческого стартапа (на примере студенческого проекта СПбПУ ВШ МОП «Global Friendship»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Дедухова Елизавета Владимировна
Scientific adviser: Арканникова Марина Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационная кампания; некоммерческая деятельность; студенческий проект; эффективность коммуникационной кампании; communication campaign; non-commercial activity; student project; efficiency of the communication campaign
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1289
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке коммуникационной кампании для молодежной некоммерческой организации на примере студенческого проекта СПбПУ ВШ МОП «Global Friendship».Задачи, которые решались в ходе исследования:1.Изучение сущности коммуникационных кампаний; 2.Определение особенности коммуникационных кампаний для некоммерческих организаций; 3. Рассмотрение способов оценки эффективности коммуникационных кампаний некоммерческих организаций; 4.Выявление общей характеристики студенческого проекта Global Friendship; 5.Разработка коммуникационной кампании для студенческого проекта Global Friendship; 6.Оценка предложенных методов продвижения и дать рекомендации для дальнейшей коммуникационной деятельности проекта. В результате исследования был разработан детальный план проведения коммуникационной кампании для студенческого проекта Global Friendship, а также даны рекомендации по улучшению коммуникационной деятельности проекта.

This work is devoted to the development of a communication campaign for a youth non-profit organization using the example of the student project SPbPU HS IEP “Global Friendship”. The research set the following goals:1. The study of the essence of communication campaigns; 2. Determination of the features of communication campaigns for non-profit organizations; 3. Consideration of ways to assess the effectiveness of communication campaigns of non-profit organizations; 4. Identification of the general characteristics of the student project Global Friendship; 5. Development of a communication campaign for the student project Global Friendship; 6. Evaluation of the proposed methods of promotion and give recommendations for further communication activities of the project. As a result of the study, a detailed plan for the communication campaign for the student project Global Friendship was developed, as well as recommendations for improving the communication activities of the project.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 29
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics