Details

Title: PR-мероприятия как средство продвижения образовательных программ бакалавриата (на примере ВШМиСО ФГАОУ ВО СПбПУ): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Мамедова Сабина
Scientific adviser: Сафонова Анна Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-мероприятия; организация мероприятий; продвижение; event-маркетинг; PR events; event organization; promotion; event-marketing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1298
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\6656

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке рекомендаций по организации PR-мероприятия образовательных программ бакалавриата. Работа проведена на базе ВШМиСО ФГАОУ ВО СПбПУ на основе которой проводился ситуационный анализ деятельности, разрабатывались рекомендации по PR-продвижению. В результате был Проанализированы технологии и возможности событийного маркетинга в продвижении образовательных программ, также проведён конкурентный анализ образовательных программ, а затем разработан план проведения Дня открытых дверей.

This work is devoted to the development of recommendations for the organization of PR-events of educational programs of undergraduate studies. The work was carried out on the basis of the Higher School of Economics and Social Sciences of the Federal State Autonomous Educational Institution of Higher Education СПбПУ on the basis of which a situational analysis of activities was carried out, recommendations were developed on PR promotion. As a result, the technologies and capabilities of event marketing in the promotion of educational programs were analyzed, a competitive analysis of educational programs was also carried out, and then an open door day plan was developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 19
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics