Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе были рассмотрены теоретические основы продвижения в Интернете, особенности и тенденции продвижения товаров/продуктовых категорий на рынке B2B, также был проанализирован зарубежный опыт использования интернет-технологий продвижения. Был проведен анализ рекламной деятельности компании ООО «УВЕКС СПР» и конкурентный анализ, а также составлена характеристика целевой аудитории компании и кампании по продвижению. Затем был разработан план мероприятий для продвижения продуктовой категории «защитные перчатки» в Интернете с использованием таргетированной рекламы в социальных сетях, а также контекстной рекламы в поисковых системах. Была проведена настройка рекламных объявлений для данных каналов. В результате компании ООО «УВЕКС СПР» были даны рекомендации по проведению кампании по продвижению в Интернете.
The dissertation discusses the theoretical foundations of Internet promotion, provides an overview of product promotion trends in the B2B market worldwide. During the study, an overview of the personal protective equipment market was made, a characteristic of UVEX was given, and its market position was analyzed. A competitive analysis was carried out, including the study of the main players in the market of personal protective equipment, specializing in the production of protective gloves, the characteristics of the target audience of the company are compiled. The analysis of the company's advertising activities was carried out and an Internet marketing plan for the product category «protective gloves» was developed, including the use of the following methods: targeted advertising on social networks, contextual advertising on search engines. The advertisements for these channels have been configured. As a result, UVEX was given recommendations on an online promotion campaign for the protective gloves product category.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 19
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |