Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе представлен анализ российских университетов, адаптировавших свой фирменный стиль в условиях интернационализации их образовательных процессов, сделаны выводы по каждому из них. Целью магистерской диссертации являлась разработка направлений совершенствования брендовой политики СПбПУ в рамках визуализации фирменного стиля на примере использования сувенирной продукции.
This research presents an analysis of Russian universities that have adapted their corporate identity in the context of the internationalization of their educational processes, conclusions are drawn for each of them. The aim of the master's thesis was to develop directions for improving the brand policy of SPbPU within the framework of visualizing the corporate identity using the example of souvenir products.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 30
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |