Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Предметом исследования является PR-кампания по продвижению СПбПУ в Венгрии, а целью – рекомендации по разработке данной PR-кампания. В работе были рассмотрены теоретические основы PR-кампании: основные понятия и категории, виды PR-кампании, ее этапы и используемые инструменты, а также формы PR-продвижения вуза. В аналитической части ВКР был осуществлен анализ PR-кампании по продвижению СПбПУ в международной сфере, в частности, дана характеристика СПбПУ как объекта продвижения, проведена диагностика международной конкурентной среды в сфере высшего образования в Венгрии, проанализирована стратегия и PR-кампания по продвижению СПбПУ и выявлены главные проблемы последней применительно к Венгрии. В практической части ВКР был разработан PR-план для продвижения СПбПУ в Венгрии. Дана характеристика главных венгерских университетов как целевой аудитории продвижения, разработана PR-кампания по продвижению СПбПУ в Венгрии: предложена концепция, разработаны каналы коммуникации,набор PR-инструментов, этапы реализации. Были сформулированы рекомендации по проведению PR-кампании по продвижению СПбПУ в Венгрии для Управления международного сотрудничества университета, одним из направлений деятельности которого является международное межвузовское сотрудничество.
The object of graduate qualification work is a PR campaign to promote SPbPU in Hungary, and the goal – recommendations for the development of this PR campaign. The paper discusses the theory of a PR campaign: the main concepts and definitions, types of PR campaigns, its stages and instruments used, as well as the forms of PR promotion of the University. The analytical part of the work conducts analysis of PR-campaign for promotion of SPbSPU in the international sphere, in particular, the characteristic of SPbSPU as a promotion object, diagnosed international competitive environment in the sphere of higher education in Hungary, analysis of strategy and identified the main problems of the latter in relation to Hungary. The practical part of the work, a PR plan was developed for promotion SPbPU in Hungary. The main Hungarian universities are described as target audience of the promotion. For promotion SPbPU in Hungary was developed a PR campaign plan: described the concept, the communication channels, a set of PR tools, implementation stages. Indeed recommendations were formulated for conducting a PR campaign to promote SPbPU in Hungary for The Department of international cooperation of the University.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 63
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |