Details

Title Социологический анализ особенностей потребления медиаконтента современной молодёжью (на примере ФГАОУ ВО СПбПУ): выпускная квалификационная работа магистра: направление 39.04.01 «Социология» ; образовательная программа 39.04.01_02 «Социологические исследования в рекламе и PR»
Creators Гурьянов Евгений Николаевич
Scientific adviser Сафонова Анна Сергеевна
Other creators Дубяго Вилена Викторовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2020
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects коммуникация; медиа; медиаконтент; потребление; общество переживаний; ценности; социологический анализ; communication; media; media content; consumption; experience society; values; sociological analysis
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 39.04.01
Speciality group (FGOS) 390000 - Социология и социальная работа
Links Отзыв руководителя; Рецензия; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1339
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\6485
Record create date 7/10/2020

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена исследованию объективных факторов и характеристик, связанных с особенностями выбора, потребления и восприятия медиаконтента представителями современной молодёжи. В работе характеризуются цифровые технологии и медиаконтент как элементы культуры и инструменты коммуникации в современном обществе. Изучаются особенности потребления медиаконтента студентами СПбПУ путём проведения социологического исследования. Разрабатываются рекомендации по развитию коммуникационной активности СПбПУ на основе результатов проведённого исследования.

This work is devoted to the research of objective factors and features related to the characteristics of choice, consumption and perception of media content by representatives of modern youth. This work includes characterization of digital technologies and media content as elements of culture and communication tools of modern society. A sociological study of students of Saint-Petersburg Polytechnic University to analyze key factors that affect choice, consumption and perception of media content. Development of recommendations for the improving of communication activity of Saint-Petersburg Polytechnic University based on the results of the research.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 100 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics