Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Организация производственно-торговой деятельности ресторана по адресу: г. Санкт-Петербург, ул. 1-я Красноармейская, д.15». В ходе работы проведены маркетинговые исследования, что позволило выбрать место для размещения проектируемого предприятия и определить потенциальных потребителей. Также была разработана концепция ресторана, в основу которой легли традиции австрийской кухни, обоснована вместимость – 70 мест, и установлен режим работы – с 12.00 до 24.00. Определено общее количество посетителей в проектируемом ресторане за день − 348 чел., и количество блюд – 1572 шт. Разработано меню предприятия, отражающее выбранную гастрономическую направленность, произведены технологические расчеты, подобрано необходимое оборудование. На основе реального плана помещения площадью 357,4 м2 было разработано компоновочное решение ресторана. Составлена схема управления рестораном, разработано штатное расписание. Количество сотрудников составило 30 человек. Составлены двухнедельный график выхода на работу персонала, должностная инструкция повара и стандарт на процедуру расчета с гостями. Составлен список поставщиков. Разработан комплекс мер, который поможет сделать труд персонала максимально безопасным для здоровья. Произведен расчет годовых экономических показателей деятельности ресторана. На основании полученных данных, сделан вывод, что предприятие вполне жизнеспособно и за 3,4 года окупает себя и начинает приносить прибыль.
The subject of the graduate qualification work is “Organization of production and trade activities of the restaurant at the address: St. Petersburg, 1-st Krasnoarmejskaya street, 15”. In the course of the work, marketing research was carried out, which made it possible to choose a place for the projected enterprise and determine potential consumers. The restaurant concept was also developed, based on the traditions of Austrian cuisine, seating capacity was justified – 70 seats, and the work schedule was established - from 12.00 to 24.00. The total number of visitors in the projected restaurant per day was calculated - 348 people, and the number of dishes - 1572 pcs. The restaurant’s menu was developed, reflecting the selected gastronomic orientation, the technological calculations were made, the necessary equipment was selected. On the basis of a real plan of a premise with an area of 357,4 sq.m, a restaurant’s layout was developed. A restaurant management scheme was drawn up, a staff schedule has been developed. The number of employees is 30 people. A two-week schedule for staff entry, job profile of a cook, and a standard for the calculation procedure with guests were compiled. A list of suppliers was compiled. A set of measures was developed that will make staff work as safe as possible for health. The calculation of the annual economic indicators of the restaurant was made. Based on the data obtained, it was concluded that the enterprise is quite viable and pays for itself in 3,4 years and begins to make a profit.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Итог7.pdf
- Тарханова_12испр.pdf
- 1.pdf
- Листы и виды
- 1СПБ_к50
- Листы и виды
- 2.pdf
- Листы и виды
- 2СПБ_к20 (2)
- Листы и виды
Usage statistics
Access count: 69
Last 30 days: 14 Detailed usage statistics |