Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: «Разработка мероприятий по повышению узнаваемости бренда «Ballet»». Цель работы – разработать мероприятия по повышению узнаваемости бренда «Ballet». Задачи работы: – определить уровень узнаваемости бренда «Ballet»; – разработать мероприятия по повышению узнаваемости бренда «Ballet»; – рассчитать показатели эффективности рекламных мероприятий по повышению узнаваемости бренда «Ballet». Работа выполнена на базе материалов предприятия АО «Свобода», представленных в открытых источниках. Применялись общенаучные методы исследования: анализа и синтеза, а также специфические методы исследования, в частности, метод опроса, метод дисконтирования денежных потоков, анализ чувствительности. Результаты работы: – определён текущий уровень узнаваемости бренда «Ballet»; – предложены маркетинговые мероприятия, способные повысить уровень узнаваемости бренда; – оценена эффективность рекламных мероприятий по повышению узнаваемости бренда. Практическая значимость работы обусловлена возможностью использования компанией полученных результатов в качестве рекомендаций для повышения узнаваемости бренда среди покупателей, а также его продвижения.
The title of the bachelor graduate qualification work: “Development of measures to increase brand awareness «Ballet»”. The aim of the graduate qualification work is develop Ballet brand awareness events. Tasks of work: - determine the level of brand recognition “Ballet”; - to develop measures to increase brand recognition “Ballet”; - calculate the performance indicators of promotional events to increase the brand awareness of “Ballet”. Works is performed on the basis of materials of the enterprise “Freedom” JSC presented in open sources. General scientific research methods were used: analysis and synthesis, as well as specific research methods, in particular, the survey method, the method of discounting cash flows, sensitivity analysis. The main results work: - determined the current level of brand recognition “Ballet”; - marketing activities are proposed that can increase the level of brand recognition; - the effectiveness of promotional events to increase brand awareness was evaluated. The practical significance of the work is due to the ability of the company to use the results as recommendations to increase brand awareness among customers, as well as its promotion.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 7
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |