Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: «Продвижение товаров и услуг через блогеров». Целью работы является проведение анализа рекламной стратегии продвижения предприятия через блогеров. Задачи работы: изучение плана проведения рекламной кампании через блогеров; анализ деятельности организации ООО «ДОДО+»; оценка эффективности и разработка рекомендаций для следующих рекламных кампаний. Работа выполнялась на материалах компании «ДОДО+». Методы: применялись общенаучные методы исследования: контентный и сравнительный анализ, метод аналогий, а также специфические методы исследования, в частности, сбор и обработка данных. Основные результаты работы: на основе анализа проведения рекламных кампаний через лидеров мнений были выделены новые методы продвижения в digital. Практическая значимость работы определяется возможностью реализации разработанных рекомендаций по совершенствованию взаимодействия с блогерами в рамках рекламных кампаний.
The title of the bachelor graduate qualification work: «Goods and service’s promotion through bloggers». The aim of the graduate qualification work is to analyze the company’s advertising campaign through bloggers. Tasks of the graduate qualification work: studying the plan of an advertising campaign through bloggers; analyzing activities of «DODO+»; evaluation of performance and development of recommendations for the following advertising campaigns. The graduate qualification work was carried out on the basis of the «DODO+». Methods: general scientific research methods were used: content and comparative analysis, the method of analogies, as well as specific research methods, in particular, data collection and processing. The main results of the graduate qualification work: development of new promotion methods in digital based on the analysis of advertising campaigns through opinion leaders. The practical significance of the work is determined by the possibility of implementing developed recommendations about improving interactions with bloggers as part of the advertising campaign.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 31
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |