Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке мероприятий по совершенствованию системы управления и снижение текучести кадров в организации (на примере ООО «Альфа-Плюс»). Задачи, которые решались в ходе исследования: 1) Описание краткой характеристики ООО «АЛЬФА-ПЛЮС»; 2) Провести анализ внутренней и внешней среды ООО «АЛЬФА-ПЛЮС»; 3) Провести анализ финансово-хозяйственной деятельности ООО «АЛЬФА-ПЛЮС»; 4) Провести анализ трудовых ресурсов организации; 5) Рассмотреть теоретические основы кадровой политики, системы управления персоналом и текучести кадров; 6) Выполнить меры по снижению текучести кадров в компании ООО «АЛЬФА-ПЛЮС»; Работа проведена в организации ООО «АЛЬФА-ПЛЮС» где собиралась значительная часть фактического материала: документация организации. Было проведено анкетирование сотрудников с целью выявить слабые стороны организации при работе с персоналом. На основании результатов анализа разработаны меры по снижению текучести кадров и совершенствованию системы управления на примере ООО «АЛЬФА-ПЛЮС». Оценили эффективность вариантов предложенных мероприятий и были сделаны выводы о целесообразности реализации разработанных мер.
This work is devoted to the development of measures to improve the management system and reduce staff turnover in the organization (for example, Alfa-Plus LLC). Tasks that were solved during the study: 1) Description of the brief characteristics of LLC ALFA-PLUS; 2) To conduct an analysis of the internal and external environment of LLC ALFA-PLUS; 3) To analyze the financial and economic activities of LLC “ALFA-PLUS”; 4) conduct an analysis of the labor resources of the organization; 5) Consider the theoretical foundations of personnel policy, personnel management system and staff turnover; 6) To take measures to reduce staff turnover in the company LLC ALFA-PLUS; The work was carried out in the organization LLC “ALFA-PLUS” where a significant part of the actual material was collected: the organization’s documentation. A survey of employees was conducted in order to identify the weaknesses of the organization when working with staff. Based on the results of the analysis, measures were developed to reduce staff turnover and improve the management system using the example of ALFA-PLUS LLC. They evaluated the effectiveness of the options for the proposed activities and made conclusions about the feasibility of implementing the measures developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 72
Last 30 days: 6 Detailed usage statistics |