Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – упаковка кофе и ее особенности. Предмет исследования – проектирование основных элементов фирменного стиля и упаковки. Цель работы – создать привлекательную, выделяющуюся среди других марок, функциональную и экологичную упаковку кофе, сохраняющую и передающую его вкусовые качества и свойства. Для достижения поставленной цели были решены следующие задачи: 1. изучена предметная область 2. проведен поиск и обзор аналогов 3. разработана концепция упаковки 4. разработаны основные элементы фирменного стиля 5. разработана конструкция упаковки и осуществлена ее изометрия 6. графическое решение адаптировано к конструкции упаковки. В ходе работы были определены основные особенности продукта, выбор материалов, а также недостатки существующего дизайна упаковки: отсутствие функциональности, экологичного подхода в производстве, однородность графических приемов и решений. В практической части работы была предпринята попытка устранения данных недостатков и осуществлена разработка основных элементов фирменного стиля, конструкции упаковки и ее визуализация.
Research’s object – coffee packaging and its features. Research’s subject – design of basic elements of corporate style and coffee packaging. Thesis goal – to create attractive, functional and ecological coffee packaging that stands out among other brands. To achieve the goal, the following tasks were done: 1. subject area has been studied 2. search and review of analogues have been carried out 3. packaging concept has been developed 4. basic elements of corporate style have been developed 5. packaging construction and its isometrics have been developed 6. graphic solution has been adapted to packaging construction. In the course of the work, the main features of the product, the choice of materials, as well as the shortcomings of the existing packaging design were identified: lack of functionality, environmental approach to production, uniformity of graphic techniques and solutions. In the practical part of the the work, attempts were made to find these shortcomings and carry out the development of the main elements of the corporate identity, packaging construction and its visualization.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |