Details

Title: Дизайн-концепция компьютерной 3D игры с элементами квеста в стиле стимпанк: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_03 «Информационный дизайн»
Creators: Бекаревич Евгения Станиславовна
Scientific adviser: Карпенко Надежда Анатольевна
Other creators: Бручас Евгений Витальевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт машиностроения, материалов и транспорта
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: игровой уровень; стимпанк; квест; моделирование; текстурирование; игровой движок; неигровой персонаж; игровая локация; game level; steampunk; quest; modeling; texturing; game engine; non-playable character; game location
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 54.03.01
Speciality group (FGOS): 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-5019
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\8727

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Выявлены характерные черты жанра «квест» и стиля «стимпанк». Изучен процесс разработки игрового уровня. Изучены процессы создания трехмерных моделей для компьютерных 3D игр, создания дизайна уровней и визуального программирования при помощи нод. Разработан прототип игрового уровня в игровом движке. Создан презентационный видеоролик.

Features of the genre "quest" and the style of "steampunk" were identified. The process of developing a game level was studied. The processes of creating three-dimensional models for computer 3D games, creating level design and visual programming using nodes were studied. A prototype of the game level in the game engine was developed. A presentation video was created.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • 40563324d44aabcd667ad2fddb36c1c6840d50dab184215cbc6b037be3f2633f.pdf
  • 40563324d44aabcd667ad2fddb36c1c6840d50dab184215cbc6b037be3f2633f.pdf
  • 40563324d44aabcd667ad2fddb36c1c6840d50dab184215cbc6b037be3f2633f.pdf

Usage statistics

stat Access count: 15
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics