Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена методика планирования и проведения SMM-продвижения рекламного агентства. Даны общие понятия SMM-продвижения и классификация инструментов. Рассмотрены подходы к оценке эффективности рекламной и PR-деятельности организации. Проведен анализ внутренней и внешней среды компании, а также её системы SMM-продвижения. Разработан контент-план рекомендаций по совершенствованию SMM-продвижения рекламного агентства и медиаплан.
SMM promotion of an advertising agency. General concepts of SMM promotion and classification of tools are given. The approaches to assessing the effectiveness of advertising and PR-activities of the organization are considered. SMM promotion. Developer of a content plan of recommendations for improving the SMM promotion of an advertising agency and media plan.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 78
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |