Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема совершенствования внешних корпоративных коммуникаций в строительных организациях. В работе исследуются применение интегрированных коммуникаций в крупном строительном бизнесе в сфере B2C. В работе произведен анализ со-временных технологий в области внешних коммуникаций и принципы внедрения их в организации. В качестве объекта исследования было выбрано рекламное агентство Группа «Эталон». Предметом исследования являются внешние корпоративные коммуникации строительной организации Группа «Эталон». В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная кампания направленная на повышение паблисити и совершенствованию внешних коммуникаций. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации стратегии внешних корпоративных коммуникаций, основанные на опыте компании.
In this final qualifying work, the problem of improving external corporate communications in construction organizations is considered. The paper examines the use of integrated communications in a large construction business in the B2C field. The paper analyzes modern technologies in the field of external communications and the principles of their implementation in the organization. The Etalon Group advertising agency was chosen as the object of the study. The subject of the research is the external corporate communications of the construction organization Etalon Group. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the recommendations, a communication campaign was drawn up aimed at increasing publicity and improving external communications. As a result, recommendations were developed for planning and implementing an external corporate communications strategy based on the company's experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 22
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |