Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной квалификационной работе рассмотрена теоретические и практические аспекты PR-продвижения услуг ресторанного бизнеса. В работе исследуются PR-инструменты, используемые для продвижения предприятий общественного питания. Исходя из анализа и исследования было составлено PR-продвижение компании «MAXIMILIAN» с использованием PR-инструментов на 2 месяца. Был разработан медиа-план, контент-план, бюджет кампании. Также были выработаны рекомендации по планированию и реализации PR-продвижению, основанные на опыте ресторана.
In this qualification work, the theoretical and practical aspects of PR-promotion of restaurant business services are considered. The paper examines PR-tools used to promote public catering enterprises. Based on the analysis and research, a PR-promotion of the company was compiled using PR-tools for 2 months. A media plan, a content plan, and a campaign budget were developed. Recommendations for planning and implementing PR-promotion based on the restaurant's experience were also developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 94
Last 30 days: 10 Detailed usage statistics |