Details

Title: Модель информационно-образовательной среды вуза с учетом внедрения элементов геймификации: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 09.03.02 «Информационные системы и технологии» ; образовательная программа 09.03.02_02 «Информационные системы и технологии»
Creators: Митюшина Екатерина Александровна
Scientific adviser: Логинова Александра Викторовна
Other creators: Магер Владимир Евстафьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: электронная информационно-образовательная среда; геймификация; мотивация; moodle; electronic information and educational environment; gamification; motivation
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 09.03.02
Speciality group (FGOS): 090000 - Информатика и вычислительная техника
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-197
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\10707

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектами исследования являются электронная информационно-образовательная среда вуза и геймификация как подход к изменению образовательной среды. Целью работы является построение модели электронной информационно-образовательной среды вуза, исследование методов и принципов геймификации. Для достижения цели работы были использованы методы системного анализа. Результатом работы стала модель электронной информационно-образовательной среды вуза, которая была построена с учетом внедрения элементов геймификации.

The object of the research is the electronic information educational environment of the university and gamification as an approach to changing the educational environment. The aim of the work is to build a model of the electronic information educational environment of the university, to study the methods and principles of gamification. To achieve the goal of the work, the methods of system analysis were used. The result of the work was a model of the electronic information and educational environment of the university, which was built taking into account the introduction of elements of gamification.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 22
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics