Details

Title: Интернет-продвижение предприятия в сфере реализации бытовой техники (на примере ООО «Небулайф»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Бачо Андрей Золтанович
Scientific adviser: Клюев Юрий Владимирович
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: целевая аудитория; продвижение предприятия в сфере реализации бытовой техники; контент; стратегия; стартегия продвижения; smm-продвижение; PR; интеренет-продвижение; target audience; promotion of the enterprise in the sphere of sales of household appliances; improvement of smm; content; strategy; startegy of promotion; smm-promotion; promotion
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2029
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14427

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена исследованию особенностей интернет-продвижения предприятий в сфере бытовой техники, и разработке рекомендаций, для усовершенствования интернет-продвижения. Даны общие понятия по продвижению и так же разработаны стратегии продвижения. Был проведен анализ конкурентов, рынка. Был проведен общий анализ деятельности предприятия, анализ внешней и внутренней среды, выявлено положение компании на рынке. Разработана стратегия продвижения, бюджет рекламной кампании.

This paper is devoted to the study of the features of Internet promotion of enterprises in the field of household appliances, and the development of recommendations for improving Internet promotion. General concepts of promotion were given, and promotion strategies were also developed. An analysis of the competition and the market was carried out. A general analysis of the company's activities was carried out, an analysis of the external and internal environment, and the position of the company in the market was revealed. A promotion strategy, a budget for an advertising campaign has been developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 10
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics