Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данное исследование рассматривает проблему, с которой сталкивается большинство развивающихся организаций в сфере IT, и внедряет в организационную структуру инновационные методологии. В выпускной квалификационной работе рассмотрены понятия внутрикорпоративных коммуникаций, внутренних коммуникаций как неотъемлемой частью корпоративной культуры. Изучены тенденции развития внутрикорпоративных коммуникаций в сфере IT. На основе полученной информации из исследований был проведен контент анализ публикаций, в которых практики современных управленческих методологий рассказывают свое мнение и делятся опытом внедрения Agile в своих компаниях. Исходя из анализа были выявлены слабые стороны и угрозы, влияющие на развитие внутрикорпоративных коммуникаций. После чего мною было проведено анкетирование сотрудников интернет-агентства «А25», которое помогло мне составить рекомендации по развитию внутрикорпоративных коммуникаций в условиях активного внедрения цифровых технологий. В данной работе представлены все этапы разработки, общие концепции и ожидаемый результат, составлен план-график проведения кампании и расчеты на ее затраты.
This research addresses the problem that faces most emerging IT organizations and introduces innovative methodologies into the organizational structure. In the final qualifying work, the concepts of intracorporate communications, internal communications as an integral part of corporate culture are considered. The trends in the development of intracorporate communications in the field of IT have been studied. Based on the information obtained from the research, a content analysis of publications was carried out in which practitioners of modern management methodologies tell their opinions and share their experience of implementing Agile in their companies. Based on the analysis, weaknesses and threats were identified that affect the development of intracorporate communications. After that, I conducted a survey of the employees of the Internet agency "A25", which helped me make recommendations for the development of internal corporate communications in the context of the active introduction of digital technologies. This paper presents all the stages of development, general concepts and the expected result, a schedule of the campaign and calculations for its costs are drawn up.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 28
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |