Details

Title: Формирование коммуникативного пространства организации средствами PR (на примере ООО «МЕДИА ГРУППА»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Пороховниченко Ксения Владимировна
Scientific adviser: Иванова Римма Алексеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникативное пространство; система коммуникаций; целевые аудитории; PR-деятельность; внутренний PR; digital-среда; communication space; communication system; target audience; PR-activities; internal PR; digital environment
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2154
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14435

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматриваются теоритические основы сущности и содержания PR-деятельности по формированию коммуникативного пространства организации и применяемые для этого PR-средства. Проведен анализ PR-деятельности по формированию коммуникативного пространства ООО «Медиа группа» и оценка ее эффективности. Разработан проект совершенствования коммуникативного пространства, направленный на повышение уровня эффективности коммуникаций.

In this final qualifying work, the theoretical foundations of the essence and content of PR activities for the formation of the organization's communication space and the PR tools used for this purpose are considered. The analysis of PR-activities for the formation of the communication space of LLC "Media Group" and the evaluation of its effectiveness is carried out. A project for improving the communication space has been developed, aimed at improving the level of communication efficiency.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 10
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics