Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена в первую очередь способам, возможностям по формированию имиджа спортивной организации Runlab – Санкт-Петербург. В процессе работы были полностью выполнены цели в изучении существующих смежных исследований, изучение особенностей коммуникационного продвижение, основных тенденций в продвижении магазина, конкурентный анализ, ситуационный анализ компании Лаборатория бега Runlab, разработка и проведение совместного с Puma проекта «плоггинг First Mile» как PR – инструмент формирования имиджа. Итогом исследования стали сформированные автором рекомендации по комплексному коммуникационному продвижению в социальной сети Instsgram.
This work is PRimarily devoted to the ways and opportunities for the formation of the image of the sports organization Runlab -St. Petersburg. In the course of the work, the goals of studying the existing related research, studying the features of communication PRomotion, the main trends in the PRomotion of the store, competitive analysis, situational analysis of the company Run Lab Runlab, development and implementation of the joint PRoject with Puma "plogging First Mile" as a PR tool for image formation were fully fulfilled. The result of the study was the recommendations formed by the author on complex communication PRomotion in the social network Instsgram.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 19
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |